Formül mama vermelisiniz bence, hem zararıda yok eşiniz neden engelliyorki? 1 yaşına kadar ek gıda değil sütün ana öğünü olması gerekiyor, göğsünüzden yeteri kadar süt çıkmıyorsa mutlaka başlayın. Formul mamayla büyüyen çok bebiş var, hem probiyotik, protein vitamin açısından da zengin oluyorlar, benim kızım 3 buçuk aylık ve formül mamayla besleniyor. Eğer biberon almıyorsa suluk deneyin ya da farklı biberon ucları deneyin. Benim kızım sadece avent natural i alıyor mesela. Evde bir sürü bineron var fakat sadece onu alıyor.