Ah ahhh ben de ne çektim ve çekiyorum mamadan değil içinİz rahat olsun benim kızımda 3 .ayında başladı 4. Aydayız hala uykuda veriyorum .ayıkken asla almıyor bazen uykuda bile içmiyor uzun süre içmeyince oturup ağlıyorum ben de doktor normal dedi ama idarar testi yaptırmak istedi neyse idarada çok az enfeksiyon çıktı bu bile iştahsız yapar dedi .İlerlememesi için antibiyotik kullanıyoruz inşallah geçer ama şimdi uykuda daha iyi alıyor ço kötü anne sütü alıyor bu arada emmedi beni sağarak verdim ve veriyorum hatta bir ara sütümü sevmiyor diye mama aldık ağzına sürmedi yani o yüzden mamaya para verip süreli değiştirmeyin