aybukemom Hatun canım sordum yokmuş oda bu aralar iğne stokları sıkıntılı dedi.biz taşınırken eşim benm iğneler atmış malesef ben bilmiyordum attığını
Msstiskaya Hatun oskapar var canım bir kutudan 1 tane eksik sadece . 6 ay oldu bırakalı bişey olurmu bilmiyorum . Tarihine bakarım .
Hatun Kızlar hepinize cok ama cok tesekr ederim arkadsim bulmuş birtane eczanede ugrastirdim hepinizi hakkinizi helal edin 🙏🙏