Hzl canım benim bebeğim 25 günlük eğer 12 de yada 1-1buçuk gibi uyursa kaldırmıyorum güzelce emziriyorum zaten. Kendi acıkınca uyanıyor zaten. Maksimum saat 3 yada 4 de. Sonra 6 da uyanıyor sonra da 8 de. Bebekten bebeğe değişir. Bizim de sarılığımız oldu eşimle kan uyuşmazlığımın sebebi ile hatta hastanede yattık ama atlattık çok şükür sarılık geçince ben de rahatını bozmuyorum sonuçta uykuda çok önemli büyümelerinde.