Benim şöyle bir sorunum var kızlar 3 ay 21 günlük kızım oturmak için ağlıyor yatmak istemiyor. Elimden tutunca hop kendi kalkıyor oturup etrafı izliyor aguluyor yatınca geri kalkmak istiyor bende hevesini alsın diye bir kaç saniye oturtuyorum resmen mekik çekiyor gibi yapıyor kalkmak için. Ilk doğduğu gün kafasını bile tutabiliyordu herkes çok güçlü dedi ama sorum şu çok mu erken oturması için ve omuriliğe zarar verir mi bu durum?