Masalinannesiderya Merhaba arkadaşlar anne sütüyle beslenen bebekte oluşan fazla gazı anne nasıl beslenirse düzenleyebilir bilen varsa yardımcı olur mu? Neler yemeyelim
Sumre0681_ Masalinannesiderya mercimek fasülye nohut gibi bakliyatlar ve gazlı içeceklerden uzak durmalısınız aklıma ilk gelenler bunlar ayrıca içtiğiniz sütte gaz yapıyor mümkünse laktozsuz süt tüketin
Hosgeldiannelik Masalinannesiderya yemek istediğiniz şeyleri gaz yapıyor mu diye araştırıp yiyin, bir de her yediğinize kimyon atın. Rezene için.
Serife3304 Masalinannesiderya ben de aynı sıkıntıyı yaşıyorum dikkat de ediyorum ama sürekli gazımız var 🤦♀️
SeverusSnape Masalinannesiderya siz ne kadar dikkat ederseniz edin bebekte minimumda olsa gaz olacaktır. Özellikle dikkat etmeniz gerekenler asitli içecekler, kuru bakliyatlar, hazır gıdalar diye biliyorum. Yemeklerinize kimyon katarsanız daha az gaz yapıyormuş.