mino01 Sevgili anneler hastaneye yada sağlık ocağına giderken bebeklerinizi nasıl koruyorsunuz? Biz maske takıyoruz peki ya onlar ? 🤔🤔🤔
Rengin mino01 onlara maske takmaniza gerek yok yani sakıncalı maske takmak. Cok küçükse pusetin üstüne muslin örtü falan ortebilirsiniz. Döndügünüzde de üstünü başını değiştirin. Bisey olmaz allahin izniyle
Gulmrt mino01 yüzünü kendime doğru tutarım diye düşünüyorum yarın aşımız var soğuk olursa anakucağının yağmurluğunu takarız aşı olunca hemen tekrar kapatırız. Evde üstünü değişip siliyoruz gelir gelmez.
Deletedmom224 mino01 ben bebek arabasının yağmurluğunu komple geçiriyorum kapatıyorum.cok az üstten açık bırakıyorum.Sonuçta asla baş edemediğimiz virüsle yaşıyoruz.Benım bebeğimin sağlığı mühim.Evede getirince hemen yıkıyorum oğlumu.
_esraaozturkk_ mino01 biz geçen hafta hastaneye gttik eşim.hep yüzünü kendirn doğru tuttu göğsüne yasladi
mino01 Rengin Gulmrt Deletedmom224 Bebek arabası almadım zaten dışarı çıkmıyorum diye. Puset örtmek mantıklı ama bizimki pek hareketli içinde durmuyor 🤷🏽♀️🤦🏽♀️ Anakucağına koyup kendime doğru çevirip bi şekilde korumaya çalışıcam