Merveari Anneler merhaba. Oğlum dün 12 aylık oldu. Saçları biraz seyrek. Kazıt gürleşir diyorlar. Deneyip fayda gören oldu mu acaba. Kıyamıyorum da kesmeye ama biraz canlansın da istiyorum bi yandan. Sizlere danışmak istedim cevap veren herkese teşekkürler.
ayazlianne Merveari bizde kazıttık 5 aylık falandı, kuaförler hep saç genetik kazıma ile ilgili değil dedi ve hala seyrek saçları