Aisehuma 3 aylık olmuş artık acıksa uyanır zaten eğer kilo alımında sıkıntı yoksa elleme uyusun..alışıyolar bidaha örnek vereyim kızım…ben hususi uyandırmıyodum ama bu meme aşkına yarabbi uyanırdı 8 aylık oldu aç olmadığı halde uyanır ağzını dayar memeye daha emmeden uyur :) yapma etme uyusun :)