meliss14 külot bezin hangisini denersem denim bizde pişik yaptı. Hic pişik olmayan cocuk onu kullandıgında pişik oldu hava almıyor. Cırtlı bezde çiş yapmadıgını kontrol edebiliyorum bezin agırlıgından yapmamıssa geri kapatıyorum ama külot bezde onu anlayamıyorum yırttıktan snra bakıyorum yapmamış mecbur degıstırıyorm geride kapanmıypr cunku. Yani ilk baslarda güzel duruyodu poposunda külot bez ama sonra sonra ne bilim zorlastı. Cırtlı bez kadar pratik degıl. Ama yola gittiğinde yada geceleri iyi oluyp sanki. Zatwn aldıktan sonra öyle kullanmaya baslamıstım.