Funda16 Kızlar memnun kaldığınız burun aspiratörü var mı benim ki hiç güzel değil yeni alacağım lütfen yardım 😔
Rengin Funda16 otribebe güzel bende başka başka denedim ama geri ona döndüm. Yedek uçları bana gore saçma derecede pahali ama yapacak bisey yok🤷♀️
Eyllmom Rengin başlığı almanıza gerek yokkkı bende otrı kullanıyotum yıkıyorum sadece sunger olan yerede pamuk koyuyorum aynı işlevı görüyor tabı karar sizin
Funda16 Çok sağolun kızlar otribebe çoğunlukta bi ona bakim bi de peçeteyle denicem bakalım denemedim hiç
Dadam Ay evet uçları çok pahalı otribebenin 🙄 diğer markaların uçları otribebeyle uyumlu mu deneyen var mı 🤗
Rengin Eyllmom pamuk koyunca çekiyor mu ömrüm tükendi başlığa para vermekten. Yikayip kullanan varmış denedim süngeri bozuldu çekmedi hiç
Dygg Rengin yıkarken süngerini çıkararak yıkayın ben öyle yapıyorum süngerini çıkarıp kaynamış suda bekletiyorum gayet temiz oluyor👍🏻
Dadam Dygg ben de öyle yapıyorum artık valla 4 aydır tükendim ona verdiğim parayla elektrikli aspiratör alırdım 🥴
Olich Funda16 chicco! Manuel olanlardan alın otomatik hiç bir şeye yaramıyor. 2. bebeğim ve tasdikledim👍
Funda16 ebz09 ya set halinde hediye geldi bana gerek yok almaya dedim ama iyi çıkmadı markasını hatırlayamadım valla
ebz09 Funda16 benim oğlan 10 aylık burnuna bile dokundurmuyo yinede memnunum otribebeden bide babyplus dan 🤣