MErhabalar, Bebeğim 3 ay 10 günlük doğumundan beri meme reddi problemi yaşıyorduk başta az süt geldiği için her yolu denemiştim olmamıştı. 3 ay sürekli denedim sütümü sağarak veriyordum ve sonunda sütüm çok azalmıştı. Hergun gümde bir kere mutlaka teklif ediyordum olmuyordu. Baya mamayla beslenmeye başlamıştık ki bin şükür Allah ıma birden emmeye başladı. Beş gündür falan baya emiyor ama göğüslerim artık çok boş. Eskiden sağarken 160 cc veren gögsüm şimdi 70 amca veriyor. Bu saatten sonra sürekli emzirmeyle sütüm artar mı? Herşeyi yiyorum ama çok artmıyor sanki