Merhaba arkadaşlar, benim 51 günlük bebeğim var. İlk başlarda bebegim dizimde gayet iyi besleniyordu ama son 2 haftadır dizime koyduğum gibi kendini sıkıyor ağlamaya başlıyor emmiyor. Yere uzattığımda da önce istemiyor ama daha sonra emiyor? Nedeni ne olabilir? Sadece yerde emzirmek de cok sorun, hastane gibi bir ortamda uzanamam mesela😢