aaaa kzlar kzim hicbirsey yemiyor cok istahsz esim bugun alms.kullanan varmi.tabakta nasil hazrlaniyor.ilik suda karstrn diyor.pisirilmiyormu.siz nasil hazrliyorsnz.(kendinz evde yapin hazr almayin diyenler yazmasn)bende istemem hazr seyler vermek ama evde ne yaptysam yemiyor.bunu denemek istyorm.bebegim anne sutude almiyor.ve 4 bucuk aylik
Heraninannesi aaaa 150 ml 3 yemek kaşığı normalde ben katı olsun diye 120 yapıp 3 yemek kaşığı yapıp yediriyorum katı muhallebi gibi oluyor yiyor
aaaa [bilinmeyen] anladm canm bnde pisiriliyor saniyordum.kutusunu okumadan yaptim.olmadi.demekki pismiyorms.kivami nasil oluyor canm bu sekil yapinca