27 günlük olduk. 1,5 -2 saatte 1 emiyordu güzelce . Ama 2 gündür kızarıp memeyi ittirip ağlama krizine giriyor. 3 dk emip bırakıyor. Nurse gaz damlasını aldım bakalım işe yarar mı? Sakinlestirince en iyi ihtimal 8-10 dk emiyor, 2 saatte 1. Kilo kaybeder diye korkuyorum.