TwinadoMom barlas2020 5.ayına 1 hafta vardı yavaş yavaş düzelmeye başladı. Hiiç canını sıkma benin sinirden oturup ağladığım bile oluyordu 🤷♀️🤪 ama geçti gitti :))
barlas2020 TwinadoMom valla bende ağlama durumuna kadar geliyorum. Oğlum o şekilde ağladıkça çok üzülüyorum 😳
ShrBakar barlas2020 benimki de 4.5 aylık aynı canım hemde 1.5 aydır böyle benimki 12. Hafta ayağıyla 19. Hafta atağı birleşti bizimki sanırım mama reddi biberon ne ararsan var