Zeynepeceninannesi-3 bütçe dahilinde herhangi bir Siemens ya da Bosch👌 Birçok markayı kullandım ve kullananlara şahit oldum, son 3 evimde de makinem Siemens’ti ve inanılmaz güzel. Kendi bulaşık makinemi de Siemens’ten aldım siyah cam olanı. 6 programlı falan ama en güzel yanları çkb rafı, üst rafın kadeh vs için kullanıldığında daha aşağı konumlandırılabilmesi, misafir öncesi ve bahar temizliğinde en çok kullandığım deterjansız durulama seçeneği ve ekstra kurutma ayarıyla tamamen kuru bulaşık cıkarabilmesi🌸🌸