Hala aynı 4 saat uyudu sadece onın dışımda kramplı acılı ağlamalar yapmadığım kalmadı arabayla gezdik arabada sustu uyudu eve gelince tekrar başladı ağlamaya masaj yaptım gazını biraz çıkardı ama hiç rahatlamadı napıcağımı bilmez çökmüş haldeyim çocuk doktoruna götürcem besin alerjisi mi gaz sancısı mı bu şartlarda götürmek istemiyorum ama cocuk 12 saattir acı içinde yapıcağım bişey kalmadı artık