Kızlar çekinerek yazıyorum valla biliyorum klasik bir cümle ama genital bölgemin üst kısmında kızarıklıklar var uzun zamandır çok temiz tutuyorum hergün iç çamaşırı değiştiririm duş alırım temizliğini sık sık yaparım ama neden böyle oluyor ki? Aşırı kaşıntılı ve ağrılı sivilceler var hep kıl köklerinde ama :( doktora gitsem hangi bölüme gitmeliyim