AhhsseeN besikle beraber uyku seti almıştım onun yorgan ve yastığının ağzı yüzü bir tarafa gitti kullanmadım bile yorganı yedek olsun diye othello bambu bebek yorgan ve yastığı almıştım ama 1 yaşına dek kullanmadım 1 yaşından sonra kullanmaya başladım fiyatı biraz pahalı ama gerçekten kaliteli