ozgl23 Merhaba 14 günlük bebeğim var gogsumu kavrayamadigi için biberon ile besleniyor sutumu sahip veriyorum iki saatte bir en fazla 55 60 mm çıkıyor iki göğüs toplamında onu içmesine rağmen hala aranıyor emzik veriyoruz onu verince susuyor acaba yetmiyor mu. Bazen gogsumu tutuyor ama sanki emzik gibi ağzına süt gidip gitmediğini nasıl anlayabiliriz. Gogsumu emer emmez uykuya dalıyor
aysetunckilicfirat Henüz çok küçük olduğu için ne kadar emzirirseniz emzirin karnı tok olsa bile aranma refleksi devrede olduğu için biberon yada emzik uzatsanız da açmış gibi emer. Veya eli ağzına yaklaşınca onu da emer. Öğün başına içmesi gereken süt miktarını kilosunu 56ya bölün çıkan miktar her 3 saatte bir emmesi gereken miktara denk gelir. Süt inmesini şimdi hissedemeseniz bile 1. Ay itibariyle süt inerken göğüslerinizde sızlama hissedeceksiniz. Ama süt cabuk insin bebek memede uyuyakalmasin isterseniz de bebek emerken boşta kalan elinizde emdiği göğsünüze masaj yapın süt inmeye devam eder sütünüz de artar.
ozgl23 aysetunckilicfirat bende bir sorun var herhalde diyordum içim rahatladı sozlerinizle Allah razı olsun sağmak çok zor oluyor sırf anne sütü alsın diye uğraşıyorum
ozgl23 Sunu83 wee bin silikon ucunu aldım tutamiyor onu da dip kısmı içe gömülüyor diye deli oluyor 😥
aysetunckilicfirat ozgl23 Rica ederim, sonuçta hepimiz bu yollardan geçiyoruz birbirimize faydamız olursa ne mutlu 😊
Tugbaozkul Canım 14 günlük bebek 2saatte 50-60 cc süt çok yeterli olur,kendini sıkma daha çok küçükler benim bebeğimde öyleydi şimdi 1 aylık çok güzel çekiyor göğsümü,yaptığı cişli kakalı bezlerindende anlarsın doğduğunu,zamanla sağmayı azaltıp göğsüne geçersin