çok geçmiş olsun hastaneye gitmelisiniz benim büyük oğlum da yanmıştı buzu havluya sararak yanığa tutarak götürmüştük orada karışım yapıp pansuman yapmışlardı o zaman rahatlamıştı sonrasında da 1 hafta hergün pansumana gittik iz kalmaması içinde ayrıca plastik cerrahına götürmüştüm hiçbişey kalmadı da şükür