İyi geceler anneler. 3.5 aylık bir kızım var, ellerinizden öper 🥰 özet geçeyim; şu emzirme işini bir türlü beceremedim. Defalarca okudum,videolar izledim. İlk zamanlar göğüs ucum çok fenaydı. Emziremedim, hep sagarak verdim. Lohusalık zamanında gelen giden derken sağma saatlerimin düzeni şaştı. Geceleri aksatmiyordum. Ama git gide sütüm azaldı, bebeğim emmeyi bırakmadı verdiğimde tutuyordu ama süt gelmeyince bırakıyordu. Çok şey denedim artsın diye artmadı. Hamilelikten önce süt hormonumun değeri düşüktü acaba ondan mı kaynaklanıyor bilemiyorum.
Neyse, en son care olarak eds yöntemini yani sonda ile beslenmeyi deneyeyim dedim ama böyle de bebeğim çok ağlıyor. Ona göğsümu vermeye çalışırken ben daralıyorum o daralıyor kendime sinirleniyorum. İki gündür düzenli sagmaya başladım . Bir çay kaşığı ancak geliyor😔
Geçen hastanede sıra beklerken kadının biri ayakta yürüyerek emziriyordu, çok imrendim. Ben neden yapamıyorum anlamıyorum. Değişik bir psikoloji icine giriyorum emzirme konusunda. Üzülüyorum da
Bebeğim mama ile besleniyor. Gelişimi gayet iyi. Her ay bir kilo alıyor nerdeyse
Ama benim içim içimi de yiyor. Ya bağışıklığı düşerse ya ilerde hasta olursa vs diye. Mama ile beslenip de bağışıklık sistemi güçlü olanlar var mıdır? Nasıl rahatlatcam içimi.
Bir de düzenli sagsam tekrar gelir mi sütüm acaba?