Gullucan14 sağlık ocağında hemşireniz söylemedi mi,hangi şehirdesiniz peki?benim kızım da protein fazlalığı vardı,bir kaç kez topuk kanı alındı.İstanbul Çapa Tıp Fakültesine yönlendirmişlerdi.Sonra şükür değerleri düştü,ama gelin bide bana sorun,çok stres yapmıştım.İnşallah sizinde tez vakitte geçer🤲🤲