Sibell Hanımlar rota virüsü aşısı yaptırmak istiyorum ancak bebeğim biraz hasta. Bronşit başlangıcı var hava falan veriyoruz. Aşı buna engel mi yani hastalığın geçmesi falan mı lazım aşı yapmak için?
ozelegtmcianne Sibell biz herhangi bir sıkıntı yokken yaptırmıştık bu konu hakkında bilgim yok aile hekimliğindeki hemşirenize ya da doktorunuza sorun bence postunuz yukarda kalsın istedim o yüzden yazdım
DidemYldrm Sibell Sibell bizim yapılırken bronşit başlangıcı vardı ve doktor yaptı aşıların bu denli bir rahatsızlıklar bir alakası olduğunu düşünmüyorum canım
Eminetavsan Sibell biz de bronşit için doktora gittiğimizde rota aşısının günü oldugunu söyledik doktorumuz aşıyı yaptırdık hiç bi sorun olmadı
Seraptoprak Ben yaptırdım canım. İki doz halinde oluyor biliyorsundur 6. Ay dolmadan ikisini de yaptırman gerek. O yüzden iyi düşün doktorundan bilgi alabilirsin. Pek etkileyeceğini sanmıyorum ama doktoruna sormaktan fayda var tabiki:)
Alpcan Sibell Benim oğlumda rahatsızdı doktor bir kaç gün erteledi. İlacı bittikten sonra gittiğimde muayene etmek istedim eğer iyileşmediyse yaptrmayacaktm ama hemşire gerek yok ateş olmadığı sürece aşı yapılabilir demişti.