Benim elime gelen topak ya da parça biraz büyüktü, bebeğim 2 aylıktı o zaman. araştırınca süt ya da kist olabileceğini öğrendim. Dr.a gidince meme usg çektiler ve 4,5 cmlik kist olduğunu söylediler. Kistler içi sıvı olduğu için zararlı değiller ama ben bir türlü boşaltamadım ve dokununca rahatsız oluyordum. Dolayısıyla Dr tarafından şırınga ile sıvı çekildi, yaklaşık iki şırınga sıvı ya da süt çıktı. Ben bu konuda hassas olduğum için yine de tahlil yapılmasını istedim ve sonucu temiz geldi. Tabii herkesin durumu farklı olabilir.