kızlar tuvalet eğitimini nasıl verdiniz ?
gece bez bagladınızmı?
biz bugün basladık ilk günümüz gayet basarılı gecti 2,5 yasında kızım bezi zaten istemiyodu ilk baslrda hic lazımlıga oturmadı bezlenmek istedi bende bezin icine toprak koydum bak böcek pis yapmıs dedim bezi ölelikle attık bezden korktu galiba 🤭😬lazımlıgada bi kac seker koydum bak sana seker veriyo cis yaparsan dondurma vercek dedim 🤦🏻♀️ hosuna gitti oturtmaya alıstırdım tabiki cisini yapmadı .. sonra en sevdigi kedisini oturttum o görmeden azcık su döktüm bak kesi cis yapmıs dedim sonra kendi oturttu o dalınca bi daha döktm bak yine yapmıs dedim. ben basında bekledimi yapmıyo kendi gidip oturup yapıyo bize caktırmadan e haliyle pijamasına yapıo sonra komple cıkardım her defasında gitti ve yaptı gece yatagı ıslatmasın diye bezi bagladım böcek var sansı bak bunda yok dedim ama hata ettim galiba bezi uyuynca taksam daha iiyi olurdu galiba🤷🏻♀️ ilk gün icin gercekten cok iiydik ben bu kdar düsünmüyodum bakalım yarın bizi neler bekliyo ikiz bebeklerimle gercekten yorucu 💩.