dodo ya kıyamam ben de aynı durumdayım 58le hamile kaldım 89 kiloyla doğuma girdim 😟 şimdi 73 kiloyum ama çok mutsuzum geçen seneki fotoğraflarıma bakıp üzülüyorum 8 ay oldu doğum yapalı kaç kere zayıflama kararı alıp vazgeçtim her gün kafamda sadece zayıflamak var emziriyorum da. Ama dün tekrardan karar aldım intermitent fasting yapıyorum tekrardan akşam son yediğimden sonra 16 saat boyunca ertesi gün birşey yemiyorum 200 g verdiriyor her gün sporla destekleyince daha hızlı oluyor mal gibi bıraktım işe yaramıştı. Sen de deneyebilirsin sütümü etkilemedi hiç