IlkerKagan Merhaba anneler oğlumu 6 aylıkken sünnet yaptırmak için bi kaç farklı doktora götürdük ve hepsi de uygun zamanın 1 ile 1.5 yaş arasında olduğunu söylediler. Şu an oğlum 1 yaşında ve yabancılardan çok korkuyor sünnet olması için onu hasta bakıcıyla ameliyathaneye göndermem gerekecek eminim çok korkacaktır. Etkilenmesin diye küçük yaşta sünnet yaptırırken daha çok etkilenmesine mi neden olacağım diye düşünüyorum. Bu yaşlarda sünnet yaptıran var mi 6 yaşa mi ertelemeli çok kararsız kaldım?
Swtlna IlkerKagan muhtemelen genel anestezi ile olacak, odadan sizin yanınızdan almadan bi şurup içiriyorlar, o şurup sayesinde yanınızdan ayrılırken bebeğiniz sakın kalıyor. Ertelemeyin bence, ben de en uygun yaş 1 1,5 yaş diye biliyorum ki çok araştırdım
Feridepoyraz0107 IlkerKagan 6 ay ile 2 yaş arası en uygum dönem ben anestezi almaması için altı aylıkken sünnetçide yaptırmıştım bi sıkıntıda yaşamadım çok şükür canım
Neset IlkerKagan canım bizde bi kaç doktora gittik ve yaşından sonra sünnet dediler. 16 aylık şuan ve ben biraz daha beklemek istiyorum. 20 aylıkken filan yaptırmayı düşünüyorum
IlkerKagan Swtlna evet sedasyon ile olacak şurubu bilmiyordum sorayım doktora çok iyi oldu öğrendiğim çok teşekkür ederim 🙏
IlkerKagan Feridepoyraz0107 ben hastane olsun diye sünnetçiye götürmedim hiç hastaneler de yapmadı küçükken şimdi geç mi kaldım etkilenir mi diye korkuyorum
Feridepoyraz0107 Ceylane ilk gün idrarını yaparken ağlıyordu zaten bezli bebekler kolay iyileşir önemli olan pansumanını yaptıktan sonra sargı bezini önüne koyup beze yapışmamasını sağlamak ertesi gün oturuyordu normal hayatına devam etti bebeğim 😊
IlkerKagan Üroloji doktoruna da götürdük cerraha da pediyatriye de hep 1 1.5 yaş dediler ben de yaşından sonra yaptırırım diye karar vermiştim ama bu dönemde bu kadar yabancı korkusu olabileceğini bilmiyordum 6 aylıkken falan hiç doktordan korkmazdı şimdi biri kucağına alsın ağlıyor
Feridepoyraz0107 IlkerKagan ne kadar küçükken yapsan o kadar iyi anlamıyorlar çabuk iyileşiyorlar hem senin içinde daha rahat oluyor
IlkerKagan Neset neden beklemeyi tercih ettiniz virüs nedeniyle mi ? Yabancılara doktora tavrı nasıl geçiyor mu büyüdükçe korkuları
Neset IlkerKagan doktorlarımız beklemenin daha sağlıklı olacağını söylediler o sebeple bekledim yoksa 3 aylıkken yaptıracaktım. Şuan yabancısı yok 😂 herkesle kanki oluyo 😂
SevdaNurumm Benim de oğlum 1 yaşında fakat yürüyor yeni yeni herşeyi merak ediyor gidiyor vs.. Yerinde durmuyor ki yatsa asla yatmaz. Yarası Zor iyileşir die korkuyorum ben de
IlkerKagan Neset 😂😂😂 herhalde bu aylarda olan geçici bir süreç yabancılardan korkma bizim de geçer inşallah 🙏