Saniye Örb annişler biz 1. Ay aşı olduk dün ama sormaya unuttum doktora banyo yaptırabilirmiyim diye sedece ikinci ay aşıda yaptırılmıyo diye biliyorum ama emin olamadım
Liyaa Saniye bana sağlık ocağındaki hemşire yaptırabilirsin dedi ama ben her ihtimale karşı iki gün sonra yaptırdım