Merhaba anneler. Oğlum 5 ay 7 günlük. Bu aralar çok huysuzluğu var sürekli mızmız ağlıyor. Emme süresi azaldı. Azıcık emip kendini geri çekip ağlamaya başlıyor bazen hiç emmek istemiyor. Ateşi yok çok şükür. Salyası var ama aşırı değil. Bunlar diş çıkarma belirtisi midir? Diş ağrısı olduğunu nasıl anlarım? İlk bebeğim olduğu için tecrübeli annelerden yardım istiyorum. Birde eğer diş ağrısı varsa kehribar kolyesini söyleyenler oldu. Bunun faydası olur mu nerden alabilirim ? Şimdiden teşekkür ederim 😊