Seyma1 bende seninle aynı durumdaydım canım 4 ay 23 günlüğüz artık onu oyun halısına yatırıp yemek yapıyorum ev süpürüyorum rahat rahat. İlk başlarda asla yatmıyordu oyun halısında ki oyuncuları çıkartıp önce kucağımda oynatmaya başladım, sonra koltuğa yatırıp oyuncaklara alışınca oyun halısında oynamaya da başladı. Yarım saat kadar ancak oynuyor ama dönme,uzanma,tutma alışkanlıklarını hep orda kazandı benim bebiş.