Flzkryr 466378 Bizim menenjit aşısından sonra oldu şişlik. 2 hafta oldu hala var. Normal oldugunu bi süre daha o şişliğin durabilceğini söyledi bizim doktorumuz. Sıkıntılı bir durum değil🌸
466378 newmoom 4 gün oldu ası olalı öyle aglamıyor da dokununca ağlıyor ası bacağına yerine bu sıslık ne zaman iner ki ödem gibi öyle kalmış içeride sınirden öldüm hemsıreyi gidip dovesım var😠😔