11aylik bebegim var zamaninda aç dedm emzirdim ac bu dediler emzirdim😁ek gida aliyoruz ama bazen yemedigimiz oluyor EMZIK KULLANMIYOR dolayisiyla uykuya nasil gececegini bilmiyor gece uyanirsa ozellikle emmeden uyuyamayacagni zannedyor😑😑Nasil yapicazzzzzz bu isiiii YARDIMMM ###