Elda Kızlar sezeryanla doğum yaptım 3 ay oldu o günden beri akşam yemeği sonrası başlayıp uyuduktan sonra kesilen ishalim oluyor neden olabilir var mudur yaşayan
Balteknem Elda benimde bebegim 3 aylik olucak bendede ishal oldu kusma istegi doktor reflu ve entonagarmina verdi gecti cok sukur
Elda Balteknem sezeryanmıydın canım sen de. Ben de içeyim o zaman probiotik. Sanırım sezeryan sonrası değişti barsak alışkanlıklarım