Stellaa 2 ay aşılarımız için illa salı günlerini veriyordu sağlık ocağı, sanırım verem aşısı bir tek o gün yapılıyordu, öyle hatırlıyorum. Bize de 6 gün sonrasını randevu vermişti ama biz 1 ay 29 günken gittik yaptırdık. Etkilemiyor sanırım ki veriliyor bu şekilde🙄