Hafsa_anne Kızlar cuma günü laparoskopi ile miyom ameliyatı oldum. Fakat ameliyattan beri sürekli sersemim sürekli uyku hali ve açlık hissediyorum. Anestezinin etkisi mi acaba? Kaç güne normale dönerim bilgisi olan var mı?
Dygg Anestezininde payı olabilir ama tabi o kadar uzun sürmez daha çok ameliyatta kaybedilen sıvı ve kan miktarından dolayı ameliyat sonrası dönemde halsizlik yaşıyor olabilirsiniz
NrYlmzTsr Hafsa_anne benim sagda myomlar solda cikolata kisti vardi. 4 yerden girmislerdi. Bi 4 sene felan oluyor. Ama ayaga kalkmam felan uzun surmedi.
Hafsa_anne NrYlmzTsr bende de 4 yerden girmişler 4cm bir tane miyomdu göbek deliğim çok ağrıyor göbek deliğime 3dikiş atmışlar etrafı da mosmor olmuş. Bende 2güne baya ayaklandım da yine de çok hareket etmiyorum kızım 10aylık daha. Hep eşime yaptırıyorum işleri
MayneymisAltintop Anestezi etkisi canım. Ben açık olmuştum ama benm Bi 10 gün sürmüştü toparlanmam. Ben ilk gün narkozuda çok geç atmıştım gerçi bünye meselesi
Hafsa_anne MayneymisAltintop ilk gün normaldi biraz başım dönüyordu da eve gelince sanki hep uyumak istiyorum