2 ay once asiri aglama ates ile hastaneye yatan bebetime kum doktugu soylendi. Bol su icsin gecer dendi ayrica serum antibiyotik takviye verildi. Simdi yine huzursuzdu alerjik bebek zaten kizarmasida vardı alerjidendir dedik. Once Alerji ignesi yapıldı bebegim bayagi sakinleşti. Idrar sonucunda yine kum çıktı. Deli oldum. Hamile ikende ayrıntlı ultrasonda bobrek buyumesi var demislerdi. Doguncada vardi biara düzeldi. Neden oluyor anlamiyorum. Bol bol aklima geldikce su veririm. Cok üzgünüm kafam cok doldu. Hem alerji hem bu bitmiyor ve sıkıntıdan iştahım kaçıyor uyuyamyorum:(