Arkadaşlar bebegim 4 aylık ve son bikaç gündür uykudan çıglık çıglıga uyanıyor. Uyanıkken hiç öyle aglama krizlerimiz yok çok uyumlu sakin ama uyku esnasında ne oluyorsa çok korkmuş şekilde aglıyor neden böyle olabilir çok üzülüyorum.. Gözlerinden akan yaşlar beni çok üzüyor.