Besteee Kızlar bebeğim 11.5 aylık hiç yüzüstü yatmadım sütle ilgili sıkıntı olmasın diye ama emzirirken yüzüstü uyuyan var mı emzirdiğimiz sürece yüzüstü yatamayacak mıyız ?? Yan yatmaktan yoruldum😊
Butterfly Besteee nasıl yata biliyosunuzki yüz üstü ben uyuyamıyorum . Bence sütü etkiler çünkü süt kanalları sıkışır
anagibiana Besteee yüzüstü yatmadan uyuyamam Bu yüzden hamileliğin son dönemleri baya zor geçmişti şuan 3 oldu doğum yapalı artı emziriyorumda bir problemim yok
espalp Besteee ben yatamıyorum çok acıyor 😭 çok özledim yüz üstü yatmayı 😓 ne zaman geçecek acaba acısı🤦🏼♀️
Besteee Butterfly kendimi bildim bileli hep yüzüstü yatardım hamilelikte mecburen yan yatmaya basladım hala yan yatıyorum ama sürekli yan yattığım için sanırım bel ağrısı yaşıyorum
Besteee Karadenizlii süt kanalları tıkanır diyorlar ilk doğum zamanları için mi geçerli acaba valla denemek istiyorum yüzüstü ama korkuyorum kızım birde tam bir meme düşkünü
Karadenizlii Besteee Valla yanlış bilgi verip yanıltmak istemem bende duydum öyle bişeyler ama Allah var çekinmedim çünkü uykuda bile insan dönebiliyo ben yattım sıkıntı yaşamadım hatta yatağın ıslandığı zamanlar oluyo sütten bende sıkıntı yapmadı çok şükür 🤷♀️
Besteee espalp evet rahatsız etmişti beni sadece uzandığımda bile ama deniycem bakalım belki alışır sorunda olmaz
Sineemmm2 Besteee sezeryan doğum yaptım 4 ay oldu süt kanallarını geçtim dikişlere zarar gelir diye yatamıyorum yüz üstü bende çok severdim yüz üstü yatmayı 😏
Deletedmom276 Besteee ben yatıyorum; gece boyu değil ama oğlumu uyuttuktan sonra kitap okurken yüzüstü yatıyorum bir saat falan. Herhangi bir sıkıntısını görmedim. Bazen de özlediğim için gece yatmaya çalışıyorum o şekilde bir sonraki ağlama sesine kadar 🤣 sonra yine yan yatış
Snmtt Besteee ben hep yatıyorum bi sorun olmadı şimdilik ilk defa duydum sizden🤷🏽♀️ Ama göğsüm çok dolunca rahatsız ediyo yatamıyorum tabi
Doruk12 Besteee ben hamilelikte çok hasretini çekmiştim ilk ay çekindim yüzüstü uyumaya ama sonra hep yüzüstü uyudum oğlum da emmeye çok düşkün hiç sütüm azalmadı Bi şey olmaz bence 😊
Burcuveburcum Besteee Ben yüzüstü yatıyorum😎hamileyken çok hasret kaldım çünkü başka türlü uyuyamıyorum. Ama tabi 3 saat anca sonra taş gibi oluyorlar yan dönmek zorunda kalıyorum🤷♀️
Organiktavuk Besteee ilk defa duydum desem 🙈 kızım 16aylık ben sezaryen yeri iyileşir iyileşmez yatmaya başladım sütümle ilgili hiç sorun olmadı