Ya kızlar gelmiyor diş gelmiyor. Çocuğum delirdi artık. İlk 8 diş ardarda çıktı 4.5 ayda bitti. Ama 9. diş 1.5 aydır gelmiyor. salyası çok arttı. Gece uyanmalar arttı. Ek gıda azaldı. Emmesi arttı. Arada ateş oluyor. Tüm belirtiler var ama göremiyorum o damakta çizgiyi. Hagi diş gelecek şimdi alt köpek dişi mi? Zor mu çıkıyor? Aşırı sinirli bi çocuk oldu ya ellerini kafasını sinirle sallıyor. 11.5 aylık bu arada.