Aynı sorun bendede vardı.oglum her akşam 10′dan 1′e kadar aglardı ne yapsak susmuyodu 🥺 yani kolik bebekti. Gazı yada karın agrısı yoksa Bunda yapacagn hiç bişey yok malesef ancak sabır 🙏 ama geçiyo belli zaman sonra.bide burnu tıkalı olabilir nefes almakta zorlanıyodur huzursuzluk yapıyodur.