Filephpid Kalpdeki delikler her zaman Doğumdan sonra kapanmaya bilir birimde 6 günlük iken çıktı ekoda. 6 ah sonra yine gel dedi. Eğer doktor ilaç veya müdahale demedi ise endişe etme büyük ihtimalle kilo alıp büyüdükçe kapanacak.
Filephpid Elaninannesi üfürüm denilen şey Kalp stetoskop ile dinlenirken ıslık sesine benzeyen ses ile anlaşılır doktor şüphelendiğinde sizi kalp ekosu için uzmana gönderir
Aselpoyrazali Ezgideniz neyi yazayım canım anlamadım kontrole gidip gelince yazarım yine sende rahat ol bol bol emzir benimde içim rahat değil ama Rabbimin izniyle inşallah güzel sonuçlar alacağız
Cansu10 Aselpoyrazali normal kontrolde kalbini dinlerken mi anladılar canım bunu önemli birşey değildir inşallah
Sedaeva Aselpoyrazali hemen hemen her bebekte olan bişey benim kızımdada vardı doktorumuz duydu eko istemicem suan için çünkü kimden istesem hep zararsız çıktı dedi ileryen kontrollerinde duyarsam yine o zaman çekeriz dedi ve kendiliğinden geçti.
Ozlemdursun16 Kızlarrr bişey sorucam peki bebeğinizin uyurken arada ve mama yerken nefes alımı hızlımıydı? Bizimde kalpte üfürük duyuldu yarın eko çekilcek bebeğim daha 4 günlük ödüm kopuyo bide kanında mikrop çıktı küvezde yatıyoruz 😥😥😥