Kizlar iyi geceler sorim su ki benim bebegim yedi yildan sonra tup bebekle oldu ve suanda oglum iki yasinda tüp bebek merkezindeki emriyolarimi kullanmam için iki ay var ama benim oglum duzgun ek gida almadi icin emziriyorum doktorum sorun degil gel yapalim dedi ama saglik ocaginin hemsiresi yaptirma tutmaz dedi lutfen bana akil verin sutten kesemem suanda disindede ufak kirilmalar var vitamin eksiklinden yani zaten huzursuz bu ara bide sutten kesemem yaptirmak ta istiyorum yasim da gecmeden lütfen bu konu hakkinda fikri olan varsa yazsin uykularim kaçıyor