Oğlum bir hafta sonra 3 aylık olcak ya memeden hiç ayrılmıyor sürekli ağlıyor emiyor emiyor kusuyor anca öyle rahatlıyor hiçbişey yapamıyorum. Hemde memede uyuyor bırakınca gene ağlıyor meme istiyor sürekli böyle 😑 bizim gibi olan varmı ? Be yapmalıyım bilmiyorum