Merhaba 7 aylık bebeğimiz için oto koltuğu aldık. Denemek için evde ilk kez oturttuğumuzda ağlamaya başladı ve diğer denememizdede ağlamaya başladı. Şimdi koltuğu görünce ağlamaya başlıyor. Daha önce başına böyle bir olay gelen var mı? Ne yapmalıyız?