Durdudilerrr yaa zor bi durum ama annemde ilk yediğinde gaz yapar aynı şeyi ikinci kez yediğinde bebek alışmış olur gaz yapmaz diyordu ama kesinliğini bilmiyorum zaten 3.aydan sonra iyice hareketlendiği için fazla gaz problemleri kalmıyor biraz daha sabret