melasya Berfe Hah iste tam bizim duzenimiz-di. Saatler ayni ama ikinci uykuya asiri direnmeye baslamisti 2 ay kadar once. Bir sure ben de direndim, uyutmaya ugrastim. Bazen uyudu, bazen 1 saat direnip uyumadan kalkti ama genelde uyumadi. Boyle olunca da tek uykuya dusureyim artik dedim. Bir suredir tek uyku uyuyor. Aksam 20.30 civari uyur, sabah 6.30 civari uyanir. Oglen uykusunu da 11.00 - 11.30 civarinda uyuyup, 14.00-15.00 arasi uyaniyor. Ben de en cok uyku duzenine dikkat ediyorum. Bozmamak icin her seyi yapiyorum. Uykusu sasan cocuk fena oluyor cunku. Kendim de hic sevmem uyku duzenimin bozulmasini.