İyi akşamlar güzel anneler 😊 2.5 aylık bir bebeğim var. kolik bir bebek olduğu ve uykuya dalmakta zorlandığı için doktorumuz bugün mamsel iyi geceler çayı önerdi kullanan var mı uykuya rahat geçiş mi sağlıyor yoksa gaz problemine mi iyi geliyor Nasıl etkileri var ? Kullanan duyan bilen varsa bana yardımcı olabilir mi ? Herkese evladıyla huzurlu gazsız sancısız sağlıklı mutlu günler dilerim şimdiden teşekkür ediyorum 😊