Burda açılmış çok post görüyorum göğüs yarası ve pişik ile ilgili ben ikisi icin bircok yok denedim (zeytinyağı, hindistan cevizi yağı, kantaron yağı,tahinin üstünde biriken yag,vazelin,hametan, Bepanthol,fito krem,nisavit,lansinoh) hiçbiri ne göğüs yaramı geçirdi nede bebegimin pisigini ki artik yara olmuştu poposu intertee balmumu kremini deneyenler in çok iyi yorumlarini görünce dedim deneyim aldim interntten aktardan 100 grm balmumu erittim 2 kaşık icine zeytinyağ hindistan cevizi yağı susam yağı çörek otu yağı koydum bir guzel krem oldu (YouTube da yapim videosu var)aglayarak emzirdigim kanlar akan göğüsüm 3 gune kalmadan geçti (kalkanda kullandim) bebeğimin pisigi resmen 2 günde gevti o gun bugündür baska krem kullanmam bur daha pisik olamadı bebeğim belki birine yararı olur diye yazmak istedim